Transformers (2007)

trfm.jpgGeçen yıllarda varlıklarını unutsam da transformers aklımdan tamamıyla silinmemiş. Filmi gelecek dediklerinde hemen içinden şarkısı geçti: “Transformers! Robots in disguise!” Filmin fragmanları ise bol aksiyon vaad ediyordu. Aralarında en güzeli Mars’a inen sondanın başına gelenlerle ilgili olandı. Hevesle bekledim filmi. Transformers’ın birden ortaya çıkan “ciddi” hayranları kadar hayal kırıklığına uğramadım. Ama yoruldum filmi seyrederken. Özellikle robotların dönüşümü sırasında hangi parça nereye gidiyor diye takip etmekten gözlerim yerinden fırlayacaktı. Tamam aksiyon iyidir de bu kadar çok olunca kafa şişirmeye başlıyor. Yine de film görkemli olmuş, bana göre kabul edilebilir bir filmdi.

Benim hayal kırıklığım ise Bumblebee hakkında. Biz küçükken bu robot sevimli sarı bir vosvosa dönüşürdü. Şimdi gitmiş, Camaro olmuş. Eyvallah, o konsept Camaro da güzel, verseler almam demem de yakışmamış naif Bumblebee’ye. Bir de arabanın satın alındığı sahnede, eskiye nispet yapar gibi neden hırpalattınız ki o yaşlı vosvosu, onun suçu ne? Aradan geçen zamanda hassas Bumblebee maçolaşmış, büyümüş de koca bir koçyiğit olmuş. Ama ben tosbağa halini hatırlamayı tercih ediyorum.

buble.jpg

Bir Cevap Yazın

