hayallerim kırıldı

Bu aslında bir seyir notu değil de seğirme notu çünkü sinirden gözüm seğiriyor. Şu anda Leyla ile Mecnun’u izliyor olacaktım ama bunun yerine evimde oturuyorum. Hayatın böyle sürprizli olmasını seviyor bazıları ama ben kesinlikle sevmiyorum. Bence her şey kesin olmalı.

Bir ay önce Açıkhava Tiyatrosu’ndaki gösterime bilet aldığımda ortalık yanıp tutuşuyordu. Üstelik hayatımda ilk defa büfeyi değil de sahneyi adam gibi seyredebileceğim bir yerden bilet almıştım. Ama bütün kış yağmayıp bizi belediye başkanının saçma öğütlerini dinlemeye mecbur eden yağmur iki gündür yağıyor. Haziranın ortasında yağmur yüzünden tiyatroya gitmekten vazgeçmek zorunda kaldım. Akşama kadar umudumu kaybetmemiştim, öğlen bir ara güneş de açtı iyice umutlandım ama akşam üstü tam gitmeye karar vermişken yine yağmur başladı. Oyun yeni sezona kaldı.

Geçen sene de lanetli oyun Trainspotting’e bir türlü gidememiştim, trafik kazası dahil türlü engel çıkmıştı. Ama bu sezon gördüm sonunda. Nanik sana tatsız hayat…

Bir Cevap Yazın

